уторак, 4. јул 2017.

Tumačenje

Da bi tumačili i rastumačili postojanje kreirali smo koncepte prostora i vremena. Prostor osećamo čulima, a vreme umom. Misli su vreme, misli nisu pokušaj zaustavljanja vremena kad nešto opisujemo ili tumačimo ili želimo da kontrolišemo. Ali kad kao posledice tih tumačenja steknemo uverenja i znanja samim tim degradiramo koncept vremena. Ne postoji nijedna grana nauke koja je rekla sada smo spoznali i znamo pa prestaje potreba za proučavajem, istraživanjem, teoremama i teorijama, novim idejama.
Postojanje samo, život ima svoje ritmove, cikluse koji se naizgled ponavljaju ali nikad apsolutno nikad nisu isti. Činjenica da si udahnuo neki atom i posle nekog vremena izdahnuo isti, uticao si na taj atom i on je poneo neku tvoju vibraciju – informaciju, ali je i tebi doneo mnoštvo informacija. Postojanje se neprestano menja i razvija jer se iskustva ne ponavljaju, uvek su drukčija.
Deci danas ne trebaju meseci i kursevi da bi naučila da koriste savremene uređaje jer to je već pohranjeno u iskustvu postojanja. Mi stariji verujemo da su informacije kojima smo formirali svoja znanja stekli kroz misli i misaone procese i da je potrebno dobro rastumačiti nešto da bi to naučili. Ko deci tumači kad se sama snalaze bolje od nas učenih, iskusnih i naučenih.
Suština je u tome što misli nisu izvor informacija, misli su tumačenje prepoznatih i prihvaćenih informacija.
Izvor postojanja je svest, tzv informaciono polje koje sadrži celokupno iskustvo postojanja. U tom polju nije jedna informacija ovde druga onde, sve je na istom mestu odnosno svuda jer je svest neograničena. Kako su deci te informacije lakše dostupne nego starijima? I deca kao i odrasli imaju misli koje protiču umom, ali za razliku od odraslih nemaju ubeđenja i verovanja da znaju.
Naša ˝znanja˝ nas ograničavaju da saznamo, jer verovanjem da znamo, dostupne informacije ne prepoznajemo, odbacujemo, zbunjuju nas ili čak i plaše. Moraćemo kad tad prihvatiti da um nije izvor već samo tumač informacija, i da se misao javlja kad postoji otpor, nerazumevanje informaciji. Kad ˝na um padne˝ neka ideja ona nije u formi misli, mislima je tumačimo. Kad se javi kreacija, melodija, pesma, tekst koji zapisuješ zastani pa vidi da li je to forma misli ili nešto drugo i kad počinju misli da se javljaju.
Da se vratim na početak, mislima formiramo vreme, uverenjima i znanjem usporavamo, zaustavljamo svoj razvoj neprihvatanjem promena, ali ne zaustavljamo život i postojanje koje i dalje teče svojim ritmom.
Kao što se ne treba opirati informacijama, tako ne treba ni mislima, pusti ih da teku i proteku bez ometanja. Nepridavanje značaja mislima vremenom umanjuje potrebu da se opireš dostupnim informacijama i samim tim tvoje znanje se neprekidno ažurira bez umnih ometanja.

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru